woensdag 1 juli 2009

Firefox 3.5 installeren, moet je doen!

Ik heb zojuist Firefox (FF) 3.5 geïnstalleerd en ben enorm tevreden met de toegenomen snelheid. Echt merkbaar.

Gebruik je nog geen FF?
Installeer dit programma om naar internetpagina's te kijken dan nu! Je vindt FF onder meer op Mozilla.com of bij Mozilla Europe.

Wil je updaten? Kies dan in FF, Help > 'Controleren op updates...'.
Vervolgens wordt keurig gemeld welke add-ons / extensies niet meer zullen werken na de update. Ik neem dat voor lief. Hoewel ik enkele dagelijks gebruik.

Gedaan? Mooi :-) Ga en geniet !

En zegt het voort. Nederland is helaas nog een ontwikkelingsland voor wat betreft het gebruik van deze vrije en open source software. :-(

1 opmerking:

Frank zei

Joost, bedankt voor de tip. Wat ik zelf erg handig vindt: de labels die je aan de favorieten kunt toevoegen.
Als ik bijvoorbeeld jouw blog bij de favorieten zet (wat natuurlijk al lang zo was ;-) ) kan ik daar nu labels zoals 'joost' en 'blog' aan toevoegen.
Vervolgens kan ik in de adresbalk door het intypen van joost of blog een overzicht krijgen van alle favorieten die ik die labels gegeven heb. Scheelt weer wat geblader door de favorieten als je de URL niet meer weet en is een mooie extra naast het auto-aanvullen in de adresbalk dat al langer bestond.
Er zijn nog veel meer nieuwigheden en verbetering, moet ik nog even doorheen (http://www.mozilla.com/en-US/firefox/features/)