woensdag 17 december 2008

Onrust

De afgelopen dagen ervaar ik relatief veel onrust. Of afspraken daar mee te maken hebben. Of... Ik weet het eerlijk gezegd niet echt.

Het was fijn om het open source nieuws vandaag bij te lezen van de afgelopen anderhalve maand. Dat was in een uurtje of twee, drie gepiept tot mijn verbazing.

Mijn ritme van opstaan, Tai Chi, douchen, (regressie-)meditatie en bewegen verloopt nog onregelmatig. Mede omdat het naar bed gaan vaker slecht lukt. En als m'n ritme enigszins verstoort raakt dan komt van opruimen ook niets meer. Dat ging juist best lekker tot voor een kleine week. Vandaag loopt het allemaal ff helemaal niet. Hoewel ik het dadelijk wel weer op pak.

Ben ik te streng voor mezelf? Ik denk het wel. Houden me 'grote dingen' zoals zonne-energie ('Here comes the sun') me te veel bezig? Ook dat. En verder? Tja...??? Wie het weet mag het zeggen.

De afgelopen dagen heb ik diverse keren hardop gevloekt van frustratie. Komt m'n keel-chakra zo in beweging?

Ik ben bezig m'n balans te herstellen. En dat gaat langzaam. Ik ben nog niet geduldig genoeg met mezelf geloof en weet ik... %^$*!@#

Geen opmerkingen: