woensdag 3 september 2008

Ervaring met bank chat

Brrr. Ik ben ontevreden over een chat die ik net achter de rug heb. Omdat ik de verantwoordelijke partijen in een e-mail heb uitgenodigd om eerst mijn ongenoegen weg te nemen meld ik hier verder geen details. Aanleiding was dat ik online niet bij verzekeringsgegevens kan waar ik normaal bij zou moeten kunnen. Er staat een foutmelding waarover ik contact wilde opnemen met mijn bank. Bij voorkeur per e-mail. En omdat dat niet wordt aangeboden en al die online formulieren veel te veel gegevens vragen (en dat terwijl je al ingelogd bent) voordat je jouw probleem of vraag kunt voorleggen koos ik voor een chat. In telefoneren had ik geen zin.

Enkele woorden in relatie tot deze chat:
- Geen https,
- Geen url van de bank,
- Geen logo of zo,
- [Adviseur] i.p.v. [Echte naam],
- Vraag: Wil je bellen? Antwoord: Nee (ik koos immers de chat),
- Vraag: Wat is uw polisnummer? Antwoord: Ja, hallo, ik kan online niet bij mijn gegevens.
- Vraag: Uw e-mail-adres? *huh* (er is er één bekend bij de bank en ik heb er één vermeld bij de start van de chat),
- Vraag: Met wie heb ik ge'chat'? Antwoord: die en die afdeling,
- Vraag: Willen jullie anoniem blijven? Geen antwoord.

Geen opmerkingen: